martijnenlisette.reismee.nl

Aflevering 9: Toeren door Tasmanië

Met de vlam in de pijp scheuren we door een Tasmaanse pas! En wel met een campervan die zo nieuw is dat hij alleen maar cassettebandjes kan afspelen. MTV Cribs (het programma dat een kijkje neemt in de huizen van de sterren) is zelfs langs geweest om er een reportage over te maken (zie filmpje).

Het voelde heel stoer om met ons huisje op wielen door de ruige binnenlanden van Tasmanië te hobbelen. Het rijden bestond vaak uit slalommen rond alle dode kangoeroes en andere dode beesten op de weg. ’s Avonds sliepen we in mooie natuurparken waar we een biertje dronken en Yahtzee speelden met (levende) kangoeroes, walibi’s en wombats om ons heen. Tasmanian Devils hebben we helaas niet gezien, want er heerst een agressieve wangtyfus die 90% van de beesten heeft gedood. Zielig toch, vinden jullie niet?

Kerst hebben we gevierd door buiten lekker een kangoeroebiefstuk te bbq’en. Tijdens het uitbuiken op het strand kwam er een groep dolfijnen aan om hun kerstmaal te eten. Van 10 meter afstand zagen we ze jagen op visjes in de baai. Het was een hele speciale kerst.

We vinden jullie reacties op de site nog steeds superleuk! Het is echt fijn om te merken dat zo veel mensen onze avonturen volgen. We hebben al 193 reacties van jullie ontvangen, dus op naar de 200! En we worden steeds maar beroemder: zelfs de professionele reisorganisaties gebruiken ons als fotomodel voor hun reisbrochures! (zie de links hieronder)

Inmiddels zijn we naar Sydney gevlogen om het vuurwerk te bekijken en het nieuwe jaar in te luiden.

We wensen iedereen die ons volgt alvast de allerbeste wensen voor 2012!!

Irene

Krijgt de 200e berichtgever ook een prijs?
Wat gaaf zeg jullie eigen crib op wielen.
En alsvb we dan die reizen boeken krijgen we dan jullie als begeleiders erbij? Dat lijkt me wel wat met al die mooie verhalen.

Mirjam H

Ha fotomodellen,

Wat gaaf allemaal!!
Blijf genieten en een fijne jaarwisseling in Sydney!!

x Mirjam

Lycke

Fantastisch, mag je jezelf nog model noemen ook Lisette, wist wel dat je het in je had! ;) Wat een geweldig verhaal weer, ongelooflijk wat jullie allemaal doen/zien/meemaken!
Maak er een spetterende jaarswisseling van en ook in t nieuwe jaar blijf ik jullie zeker volgen!
Liefs, Lycke

Liesbeth

Genoten van jullie filmpje,verhaal en foto's. We wensen jullie ook een knallende jaarwisseling en in gezondheid het nieuwe jaar ingaan+doorgaan met jullie reis.
Liefs Harrie en Liesbeth

Karin

Gaaaaf! Ik vond serieus van de week een bierviltje terug. Gesigneerd door jou, met het opschrift; voor mijn grootste fan! En nu je toch beroemd begint te worden, moet ik die maar s in mn kluis stoppen! ;-)
Fijne jaarwisseling lieverds! Kus!

ben en thea pelgrom

leuk, maar ook erg interessant jullie reisverhalen/belevenissen ! !
We volgen jullie op de voet.
Uiteraard wensen wij jullie een knallende / feestende jaarovergang (iets eerder dan bij ons) en een goede voortzetting van de reis in 2012.
Groetjes Ben en Thea

marielle

Weer fijn om nogmaals te horen wat jullie belen dat alles zo voorspoedig verloopt! Lekker genieten...nog een paar uurtjes en het is voor jullie al 2012!!!! Heeeeeel veel plezier!!!!! en de aller aller aller beste wensen voor het nieuwe jaar van ons allemaal! Kussie!

Theo en Anne-marie Pelgrom

Prachtig jullie reisverhalen ! We hopen dat jullie nog een fijne tijd hebben. Bij jullie is het al 1-1-2012 de beste wensen voor het nieuwe jaar!! Geniet met volle teugen.
Groetjes
Michelle - Theo - Anne-marie

kristel

wauw wat is tasmanie mooi zeg! lijkt me super om met zo'n oud campertje rond te toeren!

hele fijne jaarwisseling, gewoon voor de verandering in Sydney! dat zal schitterend zijn!

liefs

Lenn

Super tof allemaal! Ik blijf jaloers;)
All the best for 2012!!

Dikke kuss Lenn