martijnenlisette.reismee.nl

Welkom op onze site!

Hallo en welkom op onze reislog!

Op 5 september gaan wij op wereldreis! We beginnen in de westkust van Noord-Amerika en gaan vervolgens via Hawaii en de Fiji eilanden naar Nieuw Zeeland en Australië, waarna we doorreizen naar zuidoost Azië om halverwege 2012 weer terug te keren naar Nederland.

Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuweverhalenenfoto'svinden, en viade kaartweet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die wij gaan maken vind je inhet profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor onze mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

We zien je graag terug op onze reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Martijn en Lisette

Reacties

Reacties

Jelle

Lieve zus en broertje,
Wat leuk dat jullie deze site hebben, ik kan nu al niet wachten om al jullie geweldige avonturen mee te beleven via deze site... Maar het meest zin heb ik in de dag dat jullie weer terug zijn in NL want ik weet zeker dat ik jullie giga ga missen want ik vind jullie geweldig en ben ook heel erg trots op jullie!
Veel plezier en geluk met alle voorbereidingen en tot ??
Dikke kus van Jelle en ook van de kindjes!

Irene

Hey Lisette en Martijn,
Leuke site hebben jullie gemaakt. Vond het gezellig gisteren en ga zeker de goede gesprekken wel missen straks, we vinden het erg leuk om mee te mogen delen in de voorpret, maar nu kunnen we in ieder geval meelezen met jullie avonturen.
Veel succes met de laatste voorbereiding.
Liefs,
Irene

Kristel en Karin

Hey lieve Lisette (en lekkere Martijn)!!!

Wat leuk!!! En stom... want dan gaan we jullie heeeeeeeeeeeel erg missen! Want wie gaat er dan zo lekker voor ons koken?? Cocktails met anananananasss en hamburgers (en de rest weten we nog niet..)
We wensen jullie natuurlijk donders veel plezier daar (waar daar op dat moment dan ook maar is) en zorg dat je veel Coke/kook-inspiratie opdoet, zodat wij mee kunnen genieten als je weer terug bent!
Dikke kus van ons

Jasper en Marijke

Ook wij gaan jullie volgen! Leuk dat jullie er waren zaterdag. Tot snel!X

Jelle

Lieve luitjes,
Na lang zoeken heb ik jullie rijstpagina weer gevonden...njanjanja en ben tot de conclusie gekomen dat jullie echt toe zijn aan deze rijst njanjanja. Want jullie profiel zegt wat dat betreft genoeg...nog 4 weken....nog 28 dagen en dan duurt het heeeeeeel lang voordat ik 2 vd liefste mensen vd wereld weer kan zien....maar dan is de dag dat jullie weer terugkomen (vol tassen met souvenirs voor mij) ook weer dichterbij... Succes met de laatste weken in zwolle en zorg dat je nog flink geld krijgt voor de diepvries..... Doei doei xxx

Lycke

Hardwerkende kamergenoot,

In mijn overvolle werkagenda heb ik tussen alle drukke clienttelefoontjes net als jij ("dag liefje - was een client hoor!") net even een minuutje tijd weten te vinden om even iets te schrijven.
Vanuit mijn functie mag ik je natuurlijk geen coke-inspiratie toewensen, maar wel heeeeeeeeeeeeeel veel geluk en plezier op jullie geweldige reis!
Vind het heel leuk dat ik nu nog van je gezelligheid kan meegenieten en zal straks je aanstekelijke lach en droge humor gaan missen!
Weet zeker dat jullie een super mooie tijd gaan hebben en ga je dan ook via deze site volgen.
Zonder jaloezie hoor, lijkt me maar niets zo'n reis... Aaaargh!!
Voor nu: ga eens aan het werk joh :)

Liefs, Lycke

Tjarda

Ik heb me ook aangemeld voor jullie 'nieuwsbrief'. Wil wel op de hoogte blijven wat voor een spannende dingen jullie gaan beleven. Kaartjes sturen zal dit keer niet gaan, maar zo af en toe een berichtje hier moet lukkken ;)

Liesbeth en Harrie

Super, dat wij op deze manier jullie avonturen kunnen volgen straks. En natuurlijk willen wij alle kaartjes die jullie ons wél sturen, doormailen naar Tjarda en de rest van de familie ;).
Heel veel genieten en" don't worry,be happy!"-time toegewenst. xxx van ons

Tjarda

@Liesbeth, toen Lisette in Afrika zat stuurde ik regelmatig zelf een kaartje naar ze toe. Dat gaat nu niet lukken ;) Maar Lisette en Martijn mogen me altijd een kaartje sturen hoor ;)

Ineke

Lisette! We missen je nu al!!!!! BOEHOEHOE!!!!! (dat is het geluid van een uitbundig gejank dat hier over de afdeling gaat).
Bedankt voor het kaartje, erg leuk en persoonlijk! Denk maar vooral niet aan ons (en het Nederlandse weer, en de saaie Nederlande natuur) tijdens je reis, maar geniet van alle mooie, nieuwe ervaringen en mensen die je gaat tegenkomen!
En niet teveel sushi eten morgen he! HAVE FUN!

Lycke

Boehoehoeeee sja nogal gehorig hier :)
Ook namens mij bedankt voor je lieve kaartje!
Niet teveel champagne drinken morgen, ik meld je zonder pardon bij B&B aan zodat we je nog even kunnen houden ;)
Groetjess

Tamara

Lisette!!

Ik heb je gister helemaal niet meer gezien!! Vervolgens vond ik ook nog in mijn postvakje een lief kaartje van je! Bedankt meis! Ik wil je heel heel heel veel plezier wensen op je wereldreis! Ontzettend fantastisch dat je dit gaat doen! Ik vind het heel erg knap dat je samen met je vriend alles aan de kant hebt gezet om deze droom waar te maken!
Ik heb niet heel lang met je mogen werken, maar ik wil je wel meegeven dat je mij een warm welkom gaf bij Tactus!
Geniet van je picknick in het park ;) en daarna van alles wat op jullie pad gaat komen!

Groetjes Tamara!!!

Rieky en Stef

Een hele mooie tijd komt jullie tegemoet. (behalve voor je ouders) maar geniet ervan.
Heel belangstellend kijken we uit naar jullie verhalen en foto`s

groetjes Stef en Rieky

geert schrijft

een mooie reis en pas goed op
en gezond weer terug
groetjes geert

Liesbeth

Ik zie net op google maps dat 1 van jullie eerste stops Los Angeles is....Ik wil wel ff komen getuigen? Harrie wil ook vast wel mee...Misschien doen ze ook wel 2 voor de prijs van 1;lekker voordelig.Als we de 17e september maar weer thuis zijn! Goedgoan Liesbeth

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!